شناسهٔ خبر: 175991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب عنوان رتبه برتر راه و شهرسازی استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی

ع بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ که توسط سازمان برنامه و بودجه استان انجام شد، اداره ‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان، راه و شهرسازی بوشهر توانست با کسب امتیاز لازم عنوان برتر این جشنواره را در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به خود اختصاص دهد.

سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر احراز این موفقیت را مدیون زحمات معاونین، رؤسای ادارات ستادی و تابعه شهرستان‌ها و کارکنان این اداره کل دانست و افزود: کسب عناوین برتر نتیجه تلاش و مساعی ارزشمند کلیه کارکنان متخصص و متعهد اداره کل راه و شهرسازی بوشهر در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های سازمانی است.

در بخشی از متن لوح تقدیمی جشنواره شهید رجایی اشاره شده: ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی، با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، ستاد بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر آن اداره کل در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه اجرایی برتر در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد معرفی می‌نماید.

با تبریک این موفقیت به جنابعالی و کلیه همکاران محترم آن دستگاه از خداوند متعال توفیق بیشتر شما را در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم مسئلت می‌نماید.

 استاندار بوشهر